Metamorfoza Cafelei / Papioane

Noroc P R O A S P Ă T!

Şi pentru că zilele bune pot începe de dimineaţă, o să vă dezvăluim secretul acestei dimineţi – încîntătoare şi totuşi previzibilă.

Dormeam atît de strîns şi bine  – cînd aud un zgomot ciuadat din directia geamului şi pe linga asta simt un vîntişor rece, ce  mă trezi de-a binelea. Furioasă, mă îndreptam sper acel geam, în gînd îl mustram pe cel CE ŞI-A PERMIS să deschidă geamul cînd EU dormeam . Spre marea uimire la faţa locului nu i-am zis nimic de rău ci l-am pupat şi i-am mulţumit 🙂

Era proaspătul articol pe care Dana l-a gasit întins pe sîrmă!

Iar pentru ca să ştiţi şi voi aventura cu titlul ” Chelneriţa!” accesaţi link’ul sau cumpăraţi JURNAL DE CHIŞINĂU!

Şi cîteva poze atunci cînd ne-au luat interviul=)

6 gânduri despre „Noroc P R O A S P Ă T!

  1. Nu stiu cat de obiectiv e ca o mama sa vorbeasca despre realizarile copilului sau, dar eu imi asum pacatul si zic ca ceea ce face Catalina impreuna cu prietena sa Dana poate fi catalogat drept creativ, original, plin de talent. Va iubesc si sunt mandra de voi!

Lasă un comentariu